
Ο Σέρχιο Αραούχο φόρεσε τη φανέλα με το «11» στα… νέα αποδυτήρια και ετοιμάστηκε να παίξει για πρώτη φορά μπάλα στην «Opap Arena».
Δείτε παρακάτω το photostory από την παρουσία του «Τσίνο» στην «Αγιά Σοφιά».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Φόρεσε τη φανέλα με το 1️⃣1️⃣ στα… νέα αποδυτήρια και ετοιμάστηκε να παίξει για πρώτη φορά μπάλα στην “Opap…
Posted by AEK FC / ΠΑΕ ΑΕΚ on Friday, 16 July 2021
Ξεκίνησε ζέσταμα….⏳🔥⚽️🟡⚫️
#aekfc #aekfcseason2021_22 #aekfamily #aekfc_new_era #Araujo_11 #Chino_is_home #Vuelvo_a_casaPosted by AEK FC / ΠΑΕ ΑΕΚ on Friday, 16 July 2021