
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ αντιμετωπίζει την Τετάρτη το απόγευμα στο κλειστό της Κυψέλης τον Παναθηναϊκό για την Γ φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, με τον αγώνα να μεταδίδεται τηλεοπτικά από τη ΝΕΡΙΤ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το πλήρες πρόγραμμα των αγώνων της Γ’ φάσης του Κυπέλλου Γυναικών έχει ως εξής:
«Τρίτη 10/2
21.15, ΓΣ Πετρούπολης – ΑΟ Μαρκοπούλου
Τετάρτη 11/2
19.45, ΑΟΝ Αργυρούπολης – Ολυμπιακός
20.00 (ΝΕΡΙΤ Plus), Παναθηναϊκός – ΑΕΚ
Παρασκευή 13/2
20.00. ΑΣΚ Λαγκαδά – ΑΟΝ Πανναξιακός
Τρίτη 17/2
15.00, ΓΣΚ Ηρακλής – ΟΠΕΡ
Τετάρτη 18/2
16.00, ΑΟ Θήρας – ΣΑΑΚ Ανατόλια
Πέμπτη 19/2
18.00, Φιλαθλητικός Λαρισσαϊκός – ΑΣ Άρης
19.30, ΕΟ Σταυρούπολης – ΓΣ Ηρακλής».