
Ο τεχνικός της Ένωσης μίλησε για την αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ τονίζοντας ότι το ματς θα είναι πολύ δύσκολο με την ΑΕΚ να διεκδικεί ότι καλύτερο από το παιχνίδι
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Είναι ένα πολύ δύσκολο ντέρμπι. Θα διεκδικήσουμε όσες πιθανότητες μας μένουν για την 2η θέση.
Ελπίζω να έχουμε την συμπαράσταση του κόσμου γιατί τον χρειαζόμαστε ειδικά τώρα. Μια άλλη ομάδα δεν θα άντεχε, αλλά πλέον εδώ και 10 χρόνια τα προβλήματα είναι στο DNA μας. Αν όμως δεν επιστρέψουμε στο Μενίδι θα έχουμε πραγματικά σοβαρό πρόβλημα στην συνέχεια».