Ο Αμερικανός γκαρντ είχε χάσει πολλές προπονήσεις λόγω προβλήματος στο πόδι, αλλά ήταν έτοιμος για να δώσει το «παρών» στο πρώτο παιχνίδι για την Α’ φάση των playoffs.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα ο Βαγγέλης Αγγέλου τον είχε συμπεριλάβει και στην πρώτη πεντάδα της ΑΕΚ ενόψει του αγώνα με τον ΠΑΟΚ αλλά δεν πρόλαβε να αγωνιστεί περισσότερο από 53 δευτερόλεπτα.
Πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο λεπτό, ο Λάνγκφορντ αποχώρησε κουτσαίνοντας από το παιχνίδι και μάλιστα πήγε απευθείας στα αποδυτήρια!
Μένει να δούμε αν ο έμπειρος γκαρντ θα καταφέρει να επιστρέψει στο παρκέ για να βοηθήσει την ομάδα του.







