
Το τμήμα Πυγμαχίας της ΑΕΚ κόβει την πίτα του το ερχόμενο Σάββατο και προσκαλεί τον κόσμο δώσει το «παρών» και να ενισχύσει την ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση:
ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΥΓΜΑΧΙΑΣ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 17/1/2015 ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΙΣ 18:30 ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 2-4 ΣΤΗΝ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΚΑΙ ΦΟΥΤΕΡ