
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ έκοψε χθες το βράδυ την πρωτοχρονιάτικη πίτα της με τον Μάνθο να κερδίζει το φλουρί.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά τη χθεσινή προπόνηση, οι Κοριτσάρες μαζί με το τεχνικό τιμ και τη διοίκηση έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα της στο κλειστό της Εθνικής οδού.
Στην μικρή αυτή.. σύναξη έδωσε το παρών και ο έφορος όλων των τμημάτων της Ερασιτεχνικής, ο Μάνθος, στον οποίο μάλιστα έπεσε και το φλουρί.
Οι Κιτρινόμαυρες χαλάρωσαν, πριν το μεγάλο ντέρμπι με τον ΟΣΦΠ και δέχτηκαν δώρα από τη διοίκηση του τμήματος.