30.3
14:41

Μπούσια: «Έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα»

AEK1924.gr team
Μπούσια: «Έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα»

Η Σοφία Μπούσια μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, για το αυριανό ματς Κυπέλλου με τον Άρη, τονίζοντας ότι έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα παρά την αποχή ενός μήνα απ’ τους αγώνες.

Αναλυτικά όσα είπε η Σοφία Μπούσια στο aek.gr:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Aύριο αντιμετωπίζουμε τον Άρη, μια ομάδα που έχει τους ίδιους στόχους με εμάς. Παρά το γεγονός ότι έχουμε ένα μήνα να παίξουμε αγώνα θεωρώ ότι έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα, και ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς, για να αντιμετωπίσουμε τον αντίπαλο και με την καθοδήγηση του προπονητή πιστεύουμε ότι θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα“.

Advertisement