
Ο Τάσος Λαγός μίλησε σε συνέντευξη του για τη χρονιά του στον ΠΑΟ και ανέφερε την Ένωση, ως… κακό μέτρο σύγκρισης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ήταν μια αξέχαστη χρονιά. Και για την ομάδα και για μένα. Αν σκεφτούμε πως αρχίσαμε πέρυσι αυτήν την προσπάθεια και που έχουμε φτάσει, θα καταλάβουμε πόσα άλματα έχει κάνει. Μια καινούργια ομάδα, με καινούργιο προπονητή, πολλούς νέους παίκτες. Πέρυσι έλεγαν ότι μπορεί να γινόμασταν σαν την ΑΕΚ», τόνισε στη RealNews.