
Ο Λάτσι παρέλαβε το βραβείο ως ο «Player of the Month» της ΑΕΚ για τον Ιανουάριο.
Με τις εμφανίσεις του τον Γενάρη ο νεαρός Σλοβένος στόπερ κατάφερε να κερδίσει το απαιτητικό κοινό της ΑΕΚ και να αναδειχθεί πολυτιμότερος παίκτης του μήνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
«Ο Ζίγκα Λάτσι παρέλαβε το βραβείο ως «Player of the Month» για το μήνα Ιανουάριο, τον οποίο εσείς είχατε αναδείξει με ποσοστό 44,1% από τις ψήφους σας!», γράφει η ανάρτηση.
🏆🥇 Ο Ζίγκα Λάτσι παρέλαβε το βραβείο ως «Player of the Month» για το μήνα Ιανουάριο, τον οποίο εσείς είχατε αναδείξει με ποσοστό 44,1% από τις ψήφους σας! 👏🏼💪🦅
#aekfamily #aekfcexperience #MVPofthemonth
Δημοσιεύτηκε από AEK F.C. Experience στις Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2021