
Ο τεχνικός της ΑΕΚ μετά την άφιξη της ομάδας στη Θεσσαλονίκη για το ματς κόντρα στην ΜΕΝΤ, τόνισε ότι η Ένωση θα αγωνιστεί για ότι καλύτερο, παρά τα πολλά προβλήματα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κλαρούδα:
«Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα είναι γνωστά, όπως γνωστή είναι και η δύσκολη βαθμολογική της θέση. Υπό τις συνθήκες αυτές πάμε στη Θεσσαλονίκη για να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό απέναντι σε έναν αντίπαλο που επίσης καίγεται για βαθμούς. Ο στόχος μας εἰναι να πάρουμε όσο καλύτερο αποτέλεσμα γίνεται».