
Η 26χρονη κεντρικός επιστρέφει στην Ένωση σύμφωνα με πληροφορίες του AEK1924.gr
Συνεχίζεται η ενίσχυση για το γυναικείο τμήμα βόλεϊ της ΑΕΚ καθώς μετά την ανακοίνωση της πασαδόρου, Λυδίας Μερκούρη, οι άνθρωποι της ομάδας είναι έτοιμοι να ανακοινώσουν μία ακόμα παίκτρια η οποία έρχεται για να βοηθήσει ενόψει της έναρξης των αγωνιστικών υποχρεώσεων των ομάδων που είχαν πάει πίσω λόγω κορωνοϊού.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες του AEK1924.gr η κεντρική Σοφία Μπούσια αναμένεται να επιστρέψει στην ΑΕΚ (είχε αγωνιστεί την περίοδο 2013-14) και να πάρει μία από τις θέσεις των κεντρικών. Άλλωστε το AEK1924 είχε φροντίσει να σας ενημερώσει εδώ και μέρες για το γεγονός ότι η ομάδα θα έκλεινε κεντρική και μάλιστα θα αποτελεί και επιστροφή μετά από χρόνια.