
Σεμινάριο διαιτησίας έκανε στους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ ο επόπτης Τσολακίδης, μετά το τέλος της προπόνησης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι «κιτρινόμαυροι» έδωσαν το παρών στο ξενοδοχείο «Holiday Inn», καθώς τα Σπάτα συνεχίζουν να είναι υπό κατάληψη, ώστε να ενημερωθούν για συγκεκριμένους κανονισμούς διαιτησίας.
Το σεμινάριο γίνεται από την Σούπερ Λίγκα σε όλες της ομάδας, μετά από συνεννόηση με την ΚΕΔ/ΕΠΟ ώστε οι ποδοσφαιριστές να μάθουν κάποιους περισσότερους κανόνες που δεν πρέπει να παραβιάζουν κατά τη διάρκεια του αγώνα.