
Διαβάστε τα όσα είπε ο Ανδρέας Ανδρεάδης για την παρουσία της ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη, όπου παρά τα προβλήματα που ταλανίζουν την ομάδα στάθηκε αξιοπρεπώς απέναντι σε ένα δυνατό αντίπαλο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε τις δηλώσεις του:
O διεθνής κεντρικός και αρχηγός της ΑΕΚ, Ανδρέας Ανδρεάδης ο οποίος στο σημερινό ματς έκανε και χρέη προπονητή δήλωσε για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ: «Παρά τα πολλά προβλήματα σταθήκαμε αξιοπρεπώς απέναντι σε ένα δυνατό αντίπαλο, ο οποίος προς τιμή του μας σεβάστηκε. Τα παιδιά, μεγάλοι και μικροί, έδωσαν ό,τι είχαν στο γήπεδο για να μην αμαυρωθεί η εικόνα του συλλόγου. Τόσο οι Έλληνες παίκτες που δεν είχαν ευκαιρίες να αγωνιστούν μέχρι τώρα, όσο και οι μικροί που έπεσαν στα βαθιά της Α1, έκαναν το καθήκον τους και η ομάδα απέφυγε τον μηδενισμό. Τώρα είναι στο χέρι της διοίκησης να ξαναφτιάξει το τμήμα».