
Το σύνθημα για το restart της ΑΕΚ έδωσε ο Μανόλο Χιμένεθ μιλώντας στους παίκτες της Ένωσης.
Στο περιθώριο της χθεσινής προπόνησης, ο Ανδαλουσιάνος τεχνικός μίλησε στους παίκτες της Ένωσης και φρόντισε να δώσει το στίγμα της επόμενης μέρας, ζητώντας μόνο νίκες στα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται, αρχής γενομένης από το κυριακάτικο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μεταξύ άλλων τους ανέφερε: «Αφήστε τις δικαιολογίες. Ό,τι έγινε, έγινε. Πάμε τώρα να πάρουμε τα ματς που ακολουθούν και είναι πολύ κρίσιμα».