Ο Μάρκους Σλότερ υπέστη θλάση γαστροκνημίας στο δεξί πόδι. Η κατάσταση του θα εκτιμάται καθημερινά από το Ιατρικό Επιτελείο της AEK BC.

Δεν έχει τελειωμό η ατυχία με τον Μάρκους Σλότερ φέτος, καθώς για άλλη μία φορά μπαίνει στα κιτρινόμαυρα πιτς.
Ο Αμερικανός πολύπειρος παίκτης μένει εκτός μάχης, τόσο για τον αποψινό αγώνα στο Λαύριο, όσο και για τους υπόλοιπους αγώνες που θα χρειαστεί.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Υπέστη θλάση γαστροκνημίας στο δεξί πόδι και το μέγεθος του τραυματισμού του θα επανεκτιμηθεί τις επόμενες ημέρες.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΚΑΕ ΑΕΚ:
Ο Μάρκους Σλότερ υπέστη θλάση γαστροκνημίας στο δεξί πόδι. Η κατάσταση του θα εκτιμάται καθημερινά από το Ιατρικό Επιτελείο της AEK BC.