11.12
18:30

Η Alfa Romeo Racing του Ραϊκόνεν πήρε φωτιά στα FP2

AEK1924.gr team
Η Alfa Romeo Racing του Ραϊκόνεν πήρε φωτιά στα FP2

Κόκκινη σημαία στo Free Practice 2 του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, αφού το μονοθέσιο του Κίμι Ραϊκόνεν πήρε φωτιά εν κινήσει.

Το Free Practice 2 της Παρασκευής 11 Δεκεμβρίου, στο περιθώριο του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι διεκόπη (το τελευταίο της σεζόν) για λίγη ώρα με υπαίτιο το μονοθέσιο του Κίμι Ραϊκόνεν.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

H Alfa Romeo Racing πήρε φωτιά στη διάρκεια ενός γύρου (πιθανότατα εξαιτίας του κινητήρα), με τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή να ακινητοποιεί άμεσα το μονοθέσιό του, πριν επέμβουν οι άνθρωποι της πίστας.

Πηγή: sport24.gr

Advertisement