
Σύμφωνα με Ρουμάνο δημοσιογράφο, δεν ήταν ο τέταρτος διαιτητής, Σεμπάστιαν Κολτσέσκου που αποκάλεσε “νέγρο” τον Πιερ Γουεμπό, αλλά ο επόπτης, Οκτάβιαν Σόβρε, ενώ η διαιτητική ομάδα καταγγέλλει πως ο βοηθός προπονητή της Μπασακσεχίρ τους αποκαλούσε “γύφτους”.