01.12
10:55

Πάει στα δικαστήρια τη Μπαρτσελόνα ο Σετιέν

AEK1924.gr team
Πάει στα δικαστήρια τη Μπαρτσελόνα ο Σετιέν

Νομικά εναντίον της Μπαρτσελόνα κινείται ο Κίκε Σετιέν καταγγέλλοντας και τον τρόπο με τον οποίο απολύθηκε.

Ο 62χρονος πρώην τεχνικός των Καταλανών εξέφρασε έντονη δυσαρέσκεια για τον τρόπο με τον οποίο του φέρθηκε η διοίκηση του συλλόγου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η Μπαρτσελόνα δημοσιοποίησε την απόλυση του Σετιέν, με ανακοίνωσή στις 17 Αυγούστου, χωρίς να του καταβάλει αποζημίωση, παρ’ ότι το συμβόλαιό του έληγε το 2022.

Ο προπονητής υποστηρίει πως ουδείς από τη διοίκηση δεν τον ενημέρωσε ευθέως ότι θα απολυθεί.

«Η διοίκηση δεν με κάλεσε καν για να μου πει πως απολύομαι. Δεν με αποζημίωσαν, ούτε καν μου πρόσφεραν κάτι. Έχω κινηθεί ήδη νομικά», τόνισε χαρακτηριστικά.

Advertisement