
Ο νεαρός πλέι μέικερ της ΑΕΚ μίλησε για την έκβαση της αναμέτρησης κόντρα στον Δικέα και τόνισε ότι η Ένωση βελτιώθηκε στο δεύτερο ημίχρονο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ήμασταν συμπαγής. Στο δεύτερο μέρος βελτιώσαμε την απόδοση μας και ο αντίπαλος κουράστηκε και αυτό το εκμεταλλευτήκαμε», ήταν τα λόγια του άσου της ΑΕΚ.