
Ο Σέρβος μπακ επέστρεψε με κορωνοϊό στο Μιλάνο.
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο Αλεξάντερ Κόλαροφ. Ο Σέρβος αριστερός μπακ επέστρεψε από τις υποχρεώσεις του με την εθνική του ομάδα και διαγνώστηκε με COVID-19, με αποτέλεσμα να μπει σε καραντίνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πέρα από το ματς με την Τορίνο για την Serie A την Κυριακή, φαίνεται πως θα χάσει και το κρίσιμο παιχνίδι με τη Ρεάλ Μαδρίτης για το Champions League στο «Μεάτσα», που ακολουθεί.
Πηγή: sport-fm.gr