13.11
23:06

Κορωνοϊός: Πέντε Ουκρανοί θετικοί στον ιό!

AEK1924.gr team
Κορωνοϊός: Πέντε Ουκρανοί θετικοί στον ιό!

Στον… αέρα είναι το ματς της Γερμανίας με την Ουκρανία, αφού τέσσερις Ουκρανοί και ο τιμ μάνατζερ της ομάδας βρέθηκαν θετικοί στην Covid-19.​

Μπορεί η αποστολή της Ουκρανίας να είναι στην Λειψία για το αυριανό (14/11) ματς με την Γερμανία, για το Nations League, ωστόσο μόνο σίγουρη δε θεωρείται η διεξαγωγή. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Αντρέι Σεφτσένκο, ανακοίνωσε πως τέσσερις ποδοσφαιριστές και ο τιμ μάνατζερ είναι θετικοί στον κορωνοϊό! Σύμφωνα με την UEFA, το ματς θα γίνει κανονικά αν η Ουκρανια έχει 12 παίκτες κι έναν τερματοφύλακα διαθέσιμους. Ωστόσο η απόφαση για καθολική καραντίνα ολόκληρης της ομάδας αποφασίζεται από το αρμόδιο τμήμα Υγείας της Λειψίας.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement