
Την Τρίτη (25/11) το μεσημέρι η αποστολή της ΑΕΚ θα ταξιδέψει για τη Βοσνία, όπου θα αντιμετωπίσει την ΖΟΚ Μπιμάλ για τον επαναληπτικό του Τσάλεντζ Καπ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά τη νίκη με 3-0 σετ στη Νέα Φιλαδέλφεια οι παίκτριες του Μανώλη Ρουμελιώτη θέλουν να πάρουν τη νίκη και στη Βοσνία για να πάρουν την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.
Την Πέμπτη το μεσημέρι η Ένωση θα επιστρέψει στην Αθήνα και θα ξεκινήσει την προετοιμασία της για το εκτός έδρας ματς με το Ρέθυμνο.