23.11
10:45

«Πετάνε» την Τρίτη για Βοσνία

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
«Πετάνε» την Τρίτη για Βοσνία

Την Τρίτη (25/11) το μεσημέρι η αποστολή της ΑΕΚ θα ταξιδέψει για τη Βοσνία, όπου θα αντιμετωπίσει την ΖΟΚ Μπιμάλ για τον επαναληπτικό του Τσάλεντζ Καπ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μετά τη νίκη με 3-0 σετ στη Νέα Φιλαδέλφεια οι παίκτριες του Μανώλη Ρουμελιώτη θέλουν να πάρουν τη νίκη και στη Βοσνία για να πάρουν την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.

Την Πέμπτη το μεσημέρι η Ένωση θα επιστρέψει στην Αθήνα και θα ξεκινήσει την προετοιμασία της για το εκτός έδρας ματς με το Ρέθυμνο.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement