
Ο τιμ μάνατζερ του αντρικού τμήματος της ΑΕΚ μίλησε σκληρά για όλους όσους άφησαν την ομάδα να διαλυθεί. Διαβάστε τι είπε για τον Μελισσανίδη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ζαχαρία Καμαρίκου μετά την ήττα της ΑΕΚ από τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης:
«Η βραδιά είναι άσχημη, αλλά αυτοί που διέλυσαν το όνομα ΑΕΚ έκατσαν στην Αθήνα. Μας τσουβάλιασαν σε ένα πούλμαν και εκείνοι έκατσαν πίσω. Ελπίζω στην αναγέννηση που κάνει ο Μελισσανίδης να τους διαλύσει».