
Τον ΝΟ Ρεθύμνου υποδέχεται αύριο (31/10, 15:30) η ΑΕΚ για την 5η αγωνιστική της Α’ Εθνικής Γυναικών Πόλο Γυναικών – Τι είπε η προπονήτρια της Ένωσης
Η τεχνικός των “κιτρινόμαυρων” δήλωσε στο aek.gr: “Ελπίζουμε αύριο να γίνουν τα παιχνίδια, καθώς υπάρχει ενδεχόμενο αναβολής λόγω της πανδημίας. Έχουμε κάνει μία καλή πορεία έως τώρα και θα πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένες. Την εβδομάδα που πέρασε είχαμε κάποιους τραυματισμούς, ωστόσο ο στόχος μας είναι μόνο η νίκη κόντρα στο Ρέθυμνο“.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE