
Σοκ στη Λάτσιο, καθώς 5 ποδοσφαιριστές της βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό και θα απουσιάσουν από το ματς με την Μπριζ για το Champions League (28/10).
Ξαφνικό πρόβλημα προέκυψε στη Λάτσιο, καθώς 5 ποδοσφαιριστές της βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό μετά τα τελευταία τεστ που έγιναν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως αναφέρουν τα ιταλικά Μέσα, οι 5 παίκτες του Ιντζάγκι που προσβλήθηκαν από τον Covid-19 είναι ο Ιμόμπιλε, ο Λουίς Αλμπέρτο, ο Λάτσαρι, ο Άντερσον και ο Περέιρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ρωμαίοι αντιμετωπίζουν εκτός έδρας την Κλαμπ Μπριζ την Τετάρτη (28/10) για τη 2η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Champions League.
Πηγή: sport-fm.gr