20.11
15:06

Το Σάββατο (22/11) με το Μαρκόπουλο οι γυναίκες

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Το Σάββατο (22/11) με το Μαρκόπουλο οι γυναίκες

Στο κλειστό επί της Εθνικής οδού θα φιλοξενήσει η γυνακεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ την αντίστοιχη ομάδα του Μαρκόπουλου, το προσεχές Σάββατο στις 19:00.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι άνθρωποι της Ένωσης που τρέχουν όσον αφορά το θέμα με το κλειστό του Ιωνικού δεν έχουν έως και σήμερα καταφέρει να συγκεντρώσουν ότι έχει ζητηθεί από τη διοίκηση του Ιωνικού (και συγκεκριμένα το θέμα με την ΔΕΑΒ).

Και για τον λόγο αυτό το κλειστό του Ιωνικού δεν θα φιλοξενήσει τα κορίτσια της ΑΕΚ το Σάββατο εκεί, αλλά στο κλειστό της Εθνικής Οδού. Μάλιστα τις επόμενες ώρες η Ομοσπονδία αναμένεται να ανακοινώσει και επίσημα τη διαξαγωγή του αγώνα στο συγκεκριμένο κλειστό.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement