25.10
20:39

Κορωνοϊός- Γκνάμπρι: Ταξιδεύει στη Μόσχα ο Γερμανός

AEK1924.gr team
Κορωνοϊός- Γκνάμπρι: Ταξιδεύει στη Μόσχα ο Γερμανός

Ο Γκνάμπρι έμεινε τέταρτη διαδοχική μέρα εκτός καραντίνας, το τεστ ήταν αρνητικό και θα παίξει κανονικά στη Μόσχα κόντρα στη Λοκομοτίβ!

Ευχάριστα τα νέα για τη Μπάγερν και τον Χάνσι Φλικ, αφού μέσα σε λίγες ημέρες ο Σέρζε Γκνάμπρι νίκησε τον κορωνοϊό. Ο Γερμανός διεθνής εξτρέμ της Μπάγερν υποβλήθηκε σε δυο τεστ τις τελευταίες ημέρες, όπου βρέθηκε αρνητικός.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Έτσι, είναι εκτός καραντίνας για τέταρτη ημέρα και θα ταξιδέψει κανονικά με την ομάδα για τη Μόσχα, εκεί όπου την Τρίτη οι Βαυαροί θα αντιμετωπίσουν τη Λοκομοτίβ. Θυμίζουμε, πως ο Γκνάμπρι είχε χάσει την πρεμιέρα του Chmpions League με την Ατλέτικο Μαδρίτης στο Μόναχο.

Advertisement