25.10
15:53

Κούμαν: «Δεν αξίζαμε να χάσουμε»

AEK1924.gr team
Κούμαν: «Δεν αξίζαμε να χάσουμε»

Νέο «χτύπημα» από τον προπονητή της Μπαρτσελόνα, αυτή τη φορά μέσω Twitter.

Ο Ρόναλντ Κούμαν θεωρεί άδικη την ήττα της Μπαρτσελόνα από τη Ρεάλ στο clasico (1-3). Μετά τα όσα είπε στον διαιτητή με τη λήξη της αναμέτρησης και όσα δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου, ο Ολλανδός τεχνικός «χτύπησε» ξανά σήμερα με Tweet.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Δεν αξίζαμε να χάσουμε το ματς χθες. Μια αμφιλεγόμενη απόφαση για πέναλτι ήταν καθοριστική για το τελικό αποτέλεσμα. Θα συνεχίσουμε τον δρόμο μας», ανέφερε.

Πηγή: sport-fm.gr

Advertisement