23.10
15:50

Ίντερ: Νίκησε τον κορωνοϊό ο Γιάνγκ

AEK1924.gr team
Ίντερ: Νίκησε τον κορωνοϊό ο Γιάνγκ

Έτοιμος να επιστρέψει στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις με την Ίντερ είναι ο Άσλεϊ Γιάνγκ έχοντας αναρρώσει πλέον από τον κορωνοϊό με τον οποίο πάλεψε το τελευταίο διάστημα.

Ο Άγγλος πρώην φουλ μπακ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν ένα από τα αρκετά κρούσματα που είχαν οι «νερατζούρι» το προηγούμενο διάστημα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Από τις 11 του μηνός είχε διαγνωστεί θετικός στον κορωνοϊό και πλέον, όπως αναφέρει ο ιταλικός Τύπος, ο Γιάνγκ είναι αρνητικός και μπορεί να επιστρέψει στις προπονήσεις.

Το παιχνίδι με τη Τζένοα έρχεται πολύ νωρίς για εκείνον κι έτσι στόχος είναι η αναμέτρηση με την Σαχτάρ Ντόνετσκ την προσεχή Τρίτη για τη δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Champions League.

Advertisement