
«Συναγερμός» σήμανε στις τάξεις της Βέρντερ Βρέμης λόγω της διάγνωσης του Φέλιξ Αγκού στον κορονοϊό, με τους παίκτες και το σταφ να τίθενται εθελοντικά σε καραντίνα μέχρι να μάθουν τα αποτελέσματα των υπόλοιπων τεστ.
Σε καραντίνα βρίσκεται σύσσωμο το δυναμικό της πρώτης ομάδας της Βέρντερ Βρέμης, μετά το κρούσμα κορονοϊού που επιβεβαιώθηκε στις τάξεις της.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Φέλιξ Αγκού διαγνώστηκε θετικός στον Covid-19, γεγονός που οδήγησε παίκτες και μέλη του τεχνικού σταφ να τεθούν εθελοντικά σε απομόνωση, ώσπου να μάθουν τα αποτελέσματα των υπόλοιπων τεστ την ερχόμενη Παρασκευή (23/10).