
Ένα μέλος της ομάδας βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό.
Ένα ακόμη κρούσμα κορωνοϊού προέκυψε στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Όπως ανακοίνωσε η Μάλαγα, ένα μέλος της ομάδας (χωρίς να διευκρινίζεται αν πρόκειται για παίκτη ή όχι) διαγνώστηκε με τον COVID 19 και έχει απομονωθεί από τους υπόλοιπους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο ασθενής είναι ασυμπτωματικός, αλλά η προπόνηση ακυρώθηκε και όλη η ομάδα υποβλήθηκε σε νέο τεστ και τα αποτελέσματα αναμένονται το απόγευμα. Όλα αυτά, εν όψει του αγώνα της Τετάρτης στην Ανδαλουσία απέναντι στην Μπουντούτσνοστ για την τρίτη αγωνιστική του Eurocup.
Πηγή: sport-fm.gr