
Πέντε ώρες χωρίς τρόλεϊ θα μείνει η Αθήνα, λόγω της γενικής συνέλευσης που θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα Τρόλεϊ την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου, από τις 11:00 έως τις
16:00.
Τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 10:00 π.μ., ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 17:00.
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου τα μέλη της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ να παραστούν σε γενική συνέλευση.
Τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς, αναμένεται να κινούνται κανονικά.
Πηγή: news247.gr