16.9
17:53

Μάρεϊ σε Σακίλ-Μπάρκλεϊ: «Δείξτε περισσότερο σεβασμό στους Νάγκετς»

AEK1924.gr team
Μάρεϊ σε Σακίλ-Μπάρκλεϊ: «Δείξτε περισσότερο σεβασμό στους Νάγκετς»

Ο Τζαμάλ Μάρεϊ πέταξε το… καρφάκι του προς τους Σακίλ Ο’Νίλ και Τσαρλς Μπάρκλεϊ μετά την πρόκριση των Νάγκετς.

Ο Τζαμάλ Μάρεϊ ήταν εκπληκτικός και στο Game 7, έγραψε ιστορία και οδήγησε στην πρόκριση τους Νάγκετς.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Καναδός γκαρντ δεν ξέχασε κάποια σχόλια των Σακίλ και Μπάρκλεϊ, απαντώντας του μετά το τέλος του 7ου ματς.

«Σακίλ, Μπάρκλεϊ, Στίβεν Σμιθ θα πρέπει να ξεκινήσετε να δείχνετε λίγο σεβασμό γιατί δεν σταματάμε να δουλεύουμε και είμαστε μια ατρόμητη ομάδα. Πρέπει να μας βλέπετε αλλιώς πλέον», ήταν τα λόγια του.

 

Advertisement