Ο Γκάρεθ Μπέιλ, ο οποίος είναι ξένο σώμα στη Ρεάλ Μαδρίτης, έπαιξε τα πρώτα 45′ στο ματς της Ουαλίας με την Φινλανδία.
Ο Ράιαν Γκιγκς υπερασπίστηκε τον παίκτη του δηλώνοντας:
«Η κατάσταση του δεν αλλάζει. Είμαι πάντα χαρούμενος όταν έρχεται ο Γκάρεθ εδώ, είναι πολύ καλός με την ομάδα κι όλοι τον αναζητούν.
Όπως όλοι, έτσι κι εκείνος, χρειάζεται να πάρει περισσότερα αγωνιστικά λεπτά, είμαι ικανοποιημένος που είχε τη δυνατότητα να παίξει για 45 λεπτά, κόντρα στη Φινλανδία. Έχει κάνει μία μόνο 2-3 προπονήσεις» είπε ο Γκιγκς.





