
Η ΠΑΕ ΑΕΚ κλήθηκε σε απολογία για το όσα συνέβησαν στο γήπεδο της Ριζούπολης και στην αναμέτρηση κόντρα στον Αχαρναϊκό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ κάλεσε σε απολογία για την Πέμπτη 06/11/2014 και ώρα 10:30:
Την ΠΑΕ ΑΕΚ για παράβαση των άρθρων 1, 3 παρ. 2β, 14 παρ. 1, 2,3, 15 παρ. 3, 4, 6, 25 και 26 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ (ΠΑΕ ΝΕΟΣ ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΑΕΚ 02-11-2014).