
Θετικός στον covid-19 και ο Τζαμαϊκανός Ολυμπιονίκης του στίβου Γιουσέιν Μπολτ.
Ούτε ο πιο γρήγορος άνθρωπος στον κόσμο δεν ξέφυγε από τον covid-19.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως ανακοινώθηκε ο Γιουσέιν Μπολτ είναι θετικός στον κορονοϊό και έχει ήδη μπει σε καραντίνα.
Ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ με τα 8 χρυσά μετάλλια σε Ολυμπιακούς Αγώνες βρέθηκε θετικός λίγες ημέρες μετά από το πάρτι γενεθλίων στο οποίο ήταν καλεσμένος και ο άσος της Μάντσεστερ Σίτι, Ραχίμ Στέρλινγκ.