
Με τη ριγέ φανέλα αγωνίστηκε σήμερα το τμήμα κ20 της ΑΕΚ, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Football League Νέων.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι μέχρι στιγμής αγωνιζόταν με τις περυσινές φανέλες, ωστόσο σήμερα στο πρώτο επίσημο ματς φόρεσαν τη ριγέ φανέλα, ίδια με αυτή της πρώτης ομάδας.
Βέβαια, χορηγός μπροστά ήταν ο ΟΠΑΠ, καθώς το όνομα του πρωταθλήματος είναι Football League Νέων ΟΠΑΠ και όχι η Jeep, όπως στην πρώτη ομάδα.
Μάλιστα, οι φανέλες τράβηξαν την προσοχή όσων βρέθηκαν στην κερκίδα, καθώς τις σχολίασαν θετικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από εδώ και στο εξής με τις ίδιες φανέλες θα αγωνίζονται και τα υπόλοιπα τμήματα Υποδομής της Ένωσης.