
Ο προπονητής της Κ20 της ΑΕΚ, Στέλιος Μανωλάς μίλησε μετά τη νίκη της ομάδας του κόντρα στην αντίστοιχη του Απόλλωνα Σμύρνης και μιλώντας στο ΟΤΕ TV, τόνισε ότι οι παίκτες προετοιμάζονται για την πρώτη ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Προσπαθούμε να χτίσουμε χαρακτήρες και να εκπαιδεύσουμε τους ποδοσφαιριστές για την πρώτη ομάδα. Σήμερα έγινε ένα δυνατό αλλά άτεχνο παιχνίδι. Δε βοήθησε και ο αέρας. Σημαντικό και ότι κερδίσαμε, να μπαίνουν τα παιδιά στο σκεπτικό της νίκης. Δουλεύουμε για να παίξει αυτή η ομάδα και στη Σούπερ Λίγκα. Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, αλλά νομίζω θα τα πάμε καλά στη συνέχεια», ήταν τα λόγια του τεχνικού της Ένωσης.