
Ανακοίνωση εξέδωσε η ΠΑΕ Αχαρναϊκός καλώντας τον κόσμο της να δώσει το παρών στο ματς της Κυριακής κόντρα στην ΑΕΚ, στη Ριζούπολη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση:
«Κάλεσμα στον κόσμο του ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΥ απευθύνει η Διοίκηση της ΠΑΕ για τον αγώνα της Κυριακής 2/11 απέναντι στην ΑΕΚ που θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο της Ριζούπολης, στις 15:00. Να ενημερώσουμε πως η διάθεση των εισιτηρίων έχει ξεκινήσει από τα γραφεία της ομάδας στο Δημοτικό Γήπεδο των Αχαρνών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήρια από τις 09:00-14:00 και από τις 17:00-20:00 ενώ οι τιμές είναι 10€ και 20€. Να είστε όλοι εκεί για να στηρίξετε την προσπάθεια της ομάδας μας». Θυμίζουμε ότι, όπως έχει ανακοινώσει η ΑΕΚ, εισιτήρια για τον κόσμο της Ένωσης πωλούνται και στο γήπεδο της Ριζούπολης.