
Λίγη ώρα πριν από τον προημιτελικό κόντρα στη Μπάγερν Μονάχου, η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε πως ο Σαμουέλ Ουμτιτί έδειξε θετικός στον κορονοϊό και βρίσκεται ήδη σε καραντίνα.
Μετά τον Ζαν-Κλερ Τοντιμπό, η Μπαρτσελόνα επιβεβαίωσε και δεύτερο κρούσμα κορονοϊού στις τάξεις της και μάλιστα λίγες ώρες πριν από τον προημιτελικό του Champions League με αντίπαλο τη Μπάγερν Μονάχου (14/8, 22:00).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο λόγος για τον Σαμουέλ Ουμτιτί, ο οποίος έδειξε θετικός στον Covid-19 μετά τις εξετάσεις που διεξάχθηκαν την Πέμπτη και πλέον βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του, όπως ανακοίνωσε επίσημα η πλευρά των Μπλαουγκράνα.