O Πορτογάλος director έπειτα από μια διετία στον «Δικέφαλο του Βορρά» ολοκλήρωσε τον κύκλο του και πλέον βάζει πλώρη για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Μάριο Μπράνκο σύμφωνα με πληροφορίες του gazzetta.gr, εδώ και λίγες μέρες βρίσκεται σε επαφές με την Αλ Νασρ από την Σαουδική Αραβία, την στιγμή που επίσης σύλλογοι από την Μέση Ανατολή όπως είναι οι Αλ Σαμπάμπ (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) και Αλ Ουάχντα (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) βλέπουν με καλό μάτι την περίπτωση του.
Πηγή: gazzetta.gr






