30.7
11:10

O Mπόατενγκ καλεί τους παίκτες να γονατίσουν και στο Τσάμπιονς Λιγκ

AEK1924.gr team
O Mπόατενγκ καλεί τους παίκτες να γονατίσουν και στο Τσάμπιονς Λιγκ

Ο Τζερόμ Μπόατεγκ υποστηρίζει ότι οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν το Τσάμπιονς Λιγκ για να συνεχίσουν να στέλνουν μηνύματα σχετικά με τη φυλετική ισότητα.

«Είναι πολύ ισχυρό και πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε τις ενέργειες που κάνουμε κατά των φυλετικών διακρίσεων και στο Τσάμπιονς Λιγκ, ειδικά στον τελικό, τον οποίο θα παρακολουθεί όλος ο κόσμος» είπε ο διεθνής Γερμανός αμυντικός, ο οποίος βρέθηκε επίσης στο παρελθόν στο στόχαστρο ρατσιστικής επίθεσης.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Μιλήσαμε για αυτό πριν από τη διακοπή, μίλησα με τον Τζόσουα Κίμιχ και τον Λεον Γκορέτσκα για αυτό», δήλωσε ο 31χρονος άσος.

«Με ρώτησαν πώς να υποστηρίξουν το κίνημα, πώς ένιωσα όταν συνέβη σε εμένα όταν ήμουν νεότερος. Οπότε μπορούσα να τους πω την ιστορία μου, ποιες ήταν οι εμπειρίες μου και γιατί είναι τόσο οδυνηρό και δύσκολο να ακούσω αυτά τα πράγματα».

Advertisement