«Δεν είναι ζήτημα κινήτρων, αλλά το να παίζεις χωρίς κόσμο είναι άσχημο. Οι αγώνες χωρίς φιλάθλους για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι κουραστικό. Ξέρω ότι ήταν ο μοναδικός τρόπος για να τελειώσει η σεζόν, αλλά ελπίζω ότι τα γήπεδα θα είναι ανοιχτά από τον Σεπτέμβριο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αν έπρεπε να επιλέξω να μην παίξω την επόμενη σεζόν ή να παίξω σε κεκλεισμένων των θυρών στάδια, θα προτιμούσα να μην αγωνιστώ καθόλου. Αυτό το ποδόσφαιρο δεν είναι… ποδόσφαιρο» τόνισε ο τεχνικός της Μπολόνια Σίνισα Μιχαϊλοβιτς που είδε την ομάδα του να παίζει κάθε τρεις μέρες μετά τη διακοπή λόγω κορονοϊού.
Πηγή: gazzetta.gr







