05.7
14:57

Θέλτα – Μπέτις: Ο Φεκίρ έριξε μπουνιά στο μόνιτορ του διαιτητή! (vid)

AEK1924.gr team
Θέλτα – Μπέτις: Ο Φεκίρ έριξε μπουνιά στο μόνιτορ του διαιτητή! (vid)

Έξαλλος με τη διαιτησία στο παιχνίδι της Μπέτις με τη Θέλτα ο Ναμπίλ Φεκίρ, έδωσε μια δυνατή μπουνιά στο μόνιτορ του διαιτητή για το on-field review μετά τις αποφάσεις που προκάλεσαν εκνευρισμό στους Ανδαλουσιανούς.

Η Μπέτις ήθελε να πάρει τη νίκη για να ξεπεράσει το κακό αποτέλεσμα από τη Μαγιόρκα, έμεινε στο 1-1 με την ομάδα του Βίγκο, όμως, είχε τρομερά παράπονα από τον διαιτητή της αναμέτρησης, Γονθάλεθ Φουέρτες.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αυτό έκανε τον Φεκίρ να ξεσπάσει στο μόνιτορ του On-field review και να δώσει μια δυνατή μπουνιά στην οθόνη την οποία θα συμβουλευόταν ο ρέφερι για τις δύσκολες φάσεις εφόσον του γινόταν σύσταση από τον VAR να δει μόνο του τα ριπλέι…

 

Πηγή: gazzetta.gr

Advertisement