
Η Ισαμπέλα Ιβάνοβα μίλησε για την πρεμιέρα της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα της Α1 κόντρα στον ΑΟ Θήρας, τονίζοντας ότι η ομάδα χρειάζεται στο πλευρό της τον κόσμο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Είμαστε πολύ χαρούμενες που επιτέλους αρχίζουμε την φετινή αγωνιστική περίοδο. Εύχομαι καλή σεζόν χωρίς τραυματισμούς σε όλες τις ομάδες. Σχετικά με το παιχνίδι κόντρα στην Σαντορίνη, θέλουμε να παίξουμε χωρίς άγχος, να προσφέρουμε ωραίο θέαμα και να δώσουμε το 100% για να ξεκινήσουμε τη σεζόν με νίκη.
Ελπίζουμε να έχουμε τον κόσμο κοντά μας παρόλο που παίζουμε σε άλλο γήπεδο το οποίο βρίσκεται αρκετά μακριά».