
Αισιόδοξος διατηρείται ο «Τσίνο» μετά την ατυχία στη σημερινή (16/05) προπόνηση, η οποία και θα τον κρατήσει εκτός δράσης για έναν μήνα.
«Αυτό θα είναι απλά ένα μικρό εμπόδιο. Θα επιστρέψω σύντομα και θα παλέψω στα πλέι όφ», γράφει ο Σέρχιο Αραούχο στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.