28.9
09:40

Ίλιτς: «Νίκες παντού»

AEK1924.gr team
Ίλιτς: «Νίκες παντού»

Ο διαγώνιος της ΑΕΚ, Τσέντομιρ Ίλιτς μίλησε στη σελίδα της ΑΕΚ της Καρδιάς στο Facebook για το ματς κόντρα στον Κύζικο, λέγοντας πως παιχνίδι με το παιχνίδι η ομάδα βελτιώνεται.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά:

«Είμαι ικανοποιημένος πρώτα από όλα από την απόδοσή της ομάδας και τη νίκη. Θέλουμε να κερδίζουμε ακόμη και στα φιλικά. Δεν έχουμε φτάσει ακόμη στο 100% των δυνατοτήτων μας αλλά παιχνίδι με παιχνίδι το πλησιάζουμε…

Η ομάδα βελτιώνεται σιγά-σιγά. Το ίδιο και εγώ. Έχω εγκλιματιστεί στο νέο μου περιβάλλον. Σε αυτό βοήθησε πολύ το διάστημα της προετοιμασίας που κάναμε στο Πήλιο. Όντας τόσες μέρες μαζί οι παίκτες, γίναμε ομάδα κι αυτό φαίνεται πλέον και στο γήπεδο».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement