
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, η οποία εσχάτως δοκιμάζεται σκληρά με την εξάπλωση της πανδημίας του Covid-19, η ΑΕΚ ΒC και το Metropolitan General προέβησαν σε αυτονόητη ενέργεια αυτοπροστασίας.
Οι αθλητές, οι προπονητές, τα στελέχη και οι συνοδοί διοικητικοί παράγοντες, που ταξίδεψαν στη Γερμανία, προεξάρχοντος του κ. Μάκη Αγγελόπουλου, υποβλήθηκαν σε προγραμματισμένες προληπτικές εξετάσεις αμέσως μετά την επιστροφή της «Βασίλισσας» στην Ελλάδα. Εξειδικευμένο προσωπικό του Ιατρικού Ομίλου έδωσε το «παρών» στο Κλειστό του ΟΑΚΑ και υπέβαλε στην καθιερωμένη διαδικασία τους «κιτρινόμαυρους».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων παρελήφθησαν το βράδυ της Πέμπτης (12/03) και ήταν για όλους αρνητικά.