
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Χωρίς λεωφορεία από τις 11.00 ως τις 17.00 θα μείνουν οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου λόγω της στάσης εργασίας που θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) προκειμένου να προχωρήσουν σε γενική συνέλευση.
Η γενική συνέλευση, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, έχει θέμα τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες και τη διατήρηση και υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
Πηγή: www.news247.gr