
Το ντεμπούτο το έκανε χθες με τα κιτρινόμαυρο ο Ζίγκα Λάτσι και με δημοσίευμα του στο instagram αναφέρει πόσο ευτυχισμένος είναι
Ο Σλοβένος νεαρός αμυντικός έκανε χθες το ντεμπούτο του με την φανέλα της ΑΕΚ και ένα 24ωρο μετά με δημοσίευμα του στα social media αναφέρει πόσο χαρούμενος είναι
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το δημοσίευμα του: